Saturday 18 November 2017

Svetlin Minev Forex Trading


Svetlin Minev. Det startet tilbake i 1995 da jeg fikk en jobb som FX-forhandler like etter at jeg var uteksaminert fra universitetet. Jeg brukte en uke på FX-skrivebordet i banken. Der så jeg for første gang Reuters terminal, lysestaker, tekniske indikatorer, sentrale bankintervensjon mm Nå kan du finne mange nettsteder, bøker og videoer på handel, men da var det nesten umulig. Det lokale aksjemarkedet fikk et løft fra masseprivatiseringen, og jeg endret markedene Overregulering drepte aksjemarkedet og meg og en venn bestemte meg for å handle råvarer futures Vi lærte mer om teknisk analyse og trodde det er alt vi trenger for å bli vellykkede handelsfolk Nå kan jeg fortelle deg at vi var helt feil, og dette er en av de største feilene til rookiehandlerne Commodities futures var ikke vårt marked og i 2001 åpnet jeg min første valutakonto. Konkurransen mellom meglere var høyere og de prøvde å lette tilgangen til valutamarkedet. Min første FX-konto økte 60 for bare to uker, men 3 måneder senere var det borte ganske vanlig i de tidlige stadiene av trading karrieren min neste konto ble nesten utslettet, men jeg klarte å lagre den med noen refusjon og forbedret trading. trading var mye lettere i løpet av det første året av det nye årtusen Nesten alt du leser om i bøkene, fungerte ganske bra. Du kunne handle med utbrudd av diagrammønstre, reversering av lysestaker, osv. Store markedsaktører hadde strenge arbeidsplaner. EUR USD var trending godt, og alt du trenger å gjøre var å lære dette planlegge og handle trenden Easy er det t Nesten hver dag var det en falsk prisbevegelse mot trenden nesten en halv time etter at Frankfurt-forhandlerne kom på jobb Da kollegaene fra London startet dagen, brøt prisen i retning av trenden hver pullback var å gi hyggelige oppsett Mine favorittstrategier var Londons åpne bryte ut, mønsterutbrudd og reverserende lysestaker i nærheten av Bollinger-bandene A hadde også en veldig spesiell strategi th på var basert på de store guttaaktivitetene. Det ligner London nærtetningsstrategi. Den grunnleggende ideen er å lukke store stillinger av en eller annen grunn. Når det var en trend, ble det under den tidlige europeiske økten etablert stor posisjon i en retning. Rundt 1 00 PM London gang de amerikanske handelsmenn kommer, og det er en viss risiko i hvilken retning de vil drive markedet. Europeiske handelsmenn hadde noen fortjeneste og bestemte seg vanligvis for å bestille noen av dem. For å finne likviditet startet de et nytt ben i retning av trenden ofte postering ny høy eller lav Denne prisflyttingen skjedde vanligvis en halv time før New York åpnet rundt 12 30 London tid Forutsigbare prisbevegelser basert på ordrestrømmene gir de beste tradingoppsettene Reglene for strategien var ganske enkle Vent på en ny høy eller lavt og falsk det med et lite stopp. Før 2006 var pengepolitikken til sentralbankene ikke så lett å forutsi, og HFT var ikke kongens av markedet. Det var den perfekte tiden for nye s handel Sekunder før nyheten er utgitt, bare sted kjøp stopp over dagens pris og selg stopp under Den første prisen flyt var vanligvis 20 pips Dette var de enkleste pengene du kan gjøre i handel Jeg ser at noen handelsfolk prøver å gjøre det samme i disse dager Dessverre er den første reaksjonen mye mindre enn før, og HFTs bråser opp. Utgivelser og andre store hendelser kan handles med alternativer, men dette er et annet emne. I 2006 møtte jeg det mest alvorlige problemet en forhandler kan ha - kjedsomhet Som en nybegynnerhandler Jeg har aldri forestilt meg at dette noen gang kunne være et problem. Når jeg trener handelsmenn, forsøker jeg alltid å forberede dem på dette. Løsningen for meg var å gjøre noen endringer. En jobbannonsering for stillingen som risikostyring fikk oppmerksomheten. Selskapet var ganske stort for de lokale standarder og var en av de største eksportørene av råvarer. De sikret pris - og valutarisikoen. Denne jobben ga meg muligheten til å lære mye om FX og råvarer på I tillegg kunne jeg se på markedet fra et annet synspunkt. De enkelte handlende har alltid noe problem med disiplinen. Men hvis du jobber for en bank, fond eller et selskap, er din tilnærming til markedene mye forskjellige. Du lærer å se ikke bare på diagrammene, men vær også oppmerksom på markedets grunnleggende forhold, sammenheng med andre markeder osv. Jeg jobbet som risikostyring fra sommeren 2006 til høsten 2009 Dette er tidsperioden hvor du kan lære mye om sikring og finansmarkedene Verdensfinanskrisen i 2008 var en veldig god lærer Jeg kan med stolthet si at selskapet jeg jobbet for, nok hadde en av de beste sikringsporteføljene sommeren 2008 Minst i bransjen De fleste av de største selskapene gjorde t hekker i det hele tatt, fordi deres aksjonærer ønsket full eksponering for prisene på råvarene. Hva jeg lærte av min erfaring som risikostyring Folk som styrer pengene til de store fondene, bankene og andre store markedsaktører, og du er bare interessert i å motta større bonus. Deres bonuser er avhengig av fortjenesten de gjør. De tjener fortjeneste når markedet beveger seg i en retning. Det er ikke nødvendig at markedsretningen er i samsvar med grunnleggende. Videre kan grunnleggende tolkes i forskjellige måter Du kan alltid forklare hvorfor en prisbevegelse skjedde i ettertid. Dessverre kan ingen forandre markedsverdenen. Det vi kan gjøre er å finne en måte å håndtere dem. Måten jeg fant er alternativene. Du kan handle alt med alternativer. Alternativpriser avslører mye mer informasjon enn de fleste handelsfolk kan forestille seg med alternativer du kan handle ikke bare prisen, men også volatilitet og tid dette er mye enklere som du kan se fra mine bøker. når jeg sluttet jobben av en risikostyring jeg returnerte til handel med ny erfaring, det var mye lettere for meg å forstå hva som skjer på markedene. Jeg lurte ikke på hvorfor EUR USD går opp mens Hellas har problemer med sin gjeld. De asiatiske suverene w Jeg tar midtpunktet og jeg prøvde bare å finne ut hvordan de handler. Det var ganske enkelt. De kjøpte eller solgte tilbakekallingene. Det jeg måtte gjøre var bare å finne en måte å følge dem. Derfor ble mitt handelssystem STE designet Tanken er å åpne en posisjon lenge før de andre handlerne. Entry er alltid på tilbaketrekning mot EMA i retning av trenden. Posisjonen er alltid stengt i 3 deler. Prisbevegelser er ikke så klare som de pleide å være, og dette problemet kunne tas opp ved aktiv stillingsledelse. FX-forretninger ved bankene er de stedene hvor du kan lære mye om markedet Hvis du er individuell handelsmann, kan du ikke være klar over hvilken rolle FX-derivater spiller. Ifølge den nyeste BIS-undersøkelsen, har daglig volum av spottransaksjonene er 2 046 tn mens volumet på valutaswappene 2 228 tn. Det er ikke mulig at den største delen av valutamarkedet ikke påvirker de andre segmentene. Da jeg var forhandler, opplevde jeg en annen finanskrise. Denne gangen handler det om t hans gjeld i enkelte EU-land Merkelig sammenheng mellom karriere og økonomiske kriser Fremtidspoengene var veldig aktive, og jeg kom til den konklusjonen at de er bedre indikator for valutaparets grunnleggende Renteforskjell viser kun forventningene til pengepolitikkens fremtid Sentralbankens politikk og etterspørselen etter obligasjoner i de forskjellige land. Fremoverpoengene beregnes ut fra renten, men de viser også etterspørselen etter valuta gjennom valutaswaps. De kunne derfor brukes som indikator for grunnleggende valutaparene Selv om du ikke vet noe om makroøkonomi, kan du se fremoverpoengene. Prinsippet er veldig enkelt Hvis fremoverpoengene faller, bør basisvalutaen verdsette Hvis fremdriftspoengene går opp, er den oppgitte valutaen etterspurt. Nå Jeg kan si at min kombinasjon av erfaring som individuell næringsdrivende, risikostyring og FX-forhandler hjalp meg til å overleve turbulensen til fina Ncial markeder Individuelle handelsmenn kan ikke fullt ut forstå de sanne prinsippene for markedets funksjon Bankforhandlere vet ikke hva det er å handle med egne penger Risikostyrere har tilgang til verdifulle kilder til kunnskap og informasjon De kan også ha en upartisk tilnærming til finansmarkedene Du ha et budsjett for å sikre uansett hva som skjer med den underliggende eiendelen La meg oppsummere hva jeg har lært av min erfaring og hva jeg synes er avgjørende for at alle skal bli en handelsmann. Markeder er store, men prisbevegelsene kan bli konstruert noen kan bruke ordet manipulert. virkelige mennesker som deg og meg handler, ikke noe hypotetisk bank eller hedgefond. Disse menneskene er bare interessert i pengelønnsbonuser. for å tjene penger, trenger de en prisbevegelse i retning med minst motstand. noen av de store markedsdeltakere har store ressurser av noe slag og deres handelsmenn kan gjøre hva de vil. Forex trading med binære alternativer. I dette kurset vil jeg dele w Jeg er en del av mine 15 års handelserfaring. Binære alternativer blir svært populære de siste årene, men de fleste handelsfolk forstår ikke hvordan de jobber og ikke bruker dem riktig. Jeg vil beskrive for deg hvordan jeg handler bestillingsflyten min strategier med binære alternativer. Jeg vil ikke love deg å avsløre noen hemmeligheter og gjøre deg millionærer som de fleste trenere gjør. De er trenere og deres jobb er å selge sine kurs. Jeg er handelsmann, og jeg vil bare dele med deg min erfaring. Mine strategier er enkle. og basert på ren markedslogikk - analysen av ordrestrømmen. For de siste 16 årene var jeg individuell forhandler, bankforhandler og risikobestyrer. Jeg hadde lykken til å se markedsformen ulike synspunkter og handle ulike finansielle instrumenter fra FX-spot , gjennom fremover og vaniljealternativer til komplekse opsjonsstrukturer som Target Redemption Forwards med Knock-In-barrierer Jeg vet at de fleste handelsfolk ikke har sjansen til å få denne erfaringen og å understreke d ordreflytanalysen og opsjonshandelen Det er derfor de ikke har en fordel og ikke kan tjene penger på lang sikt. Forex trading er som et nullsum spill, og når du tjener penger, mister noen andre det. Derfor må du har og kant for å være i de 10 vellykkede handlerne. Bestill-strømanalyse og binære alternativer kan gi deg denne kanten. For bedre forståelse av emnene min engelsk er ikke perfekt, og jeg er ikke en TV-vert, har jeg lagt til noen PDF-forelesninger. De vil hjelpe deg for å få en bedre ide om de binære alternativene og handelsstrategiene jeg bruker til spot - og opsjonshandel. Alle abonnenter vil motta bonusmaterialer - en binær alternativstrategi for handel med DAX, mer reelle handelseksempler. Bare send meg en e-post til når du melde deg på kurset. . Folk som ønsker å integrere de binære alternativene i deres trading arsenal. Folk som har mistet penger trading binære alternativer og ønsker å endre denne trenden. Binære alternativer handelsmenn som ønsker å forbedre sine ferdigheter og lære nye strategier. Overflow handelsmenn som vil bruke binære alternativer. Folk som liker å gamble og ønsker litt ekstra inntekter fra forex trading. Jerzy Kozak, har Forex Chartist. Jerzy Kozak vært trading forex markeder full tid siden 2003 Han er grunnlegger av FOREX CHARTIST Siden 2006 har han skrevet over 200 artikler om viktige aspekter av forex trading og har blitt en anerkjent autoritet på forex markedet, teknisk analyse og ulike trading teknikker Han har også trent over 300 handelsmenn og kortsiktige investorer. Han er en redaktør av Equity Magazine Han er også en forfatter av 3 bøker Utveksling grunnleggende, Professional Forex Trader og SR Trading Han har også skrevet eller redigert artikler for flere publikasjoner og meglerfirmaer samt trading kurs og utdannet ional materials. His favoritt stil handel er dag handel og favorittinstrumenter er EURUSD, GBPUSD, AUDUSD, NZDUSD, EURJPY Han foretrekker den tekniske tilnærmingen, først og fremst av Andrews Pitchfork verktøy og Fibonacci sekvensen. Presentasjon Handling-reaksjon lov i trading. Anton Panayotov , Alaric Capital. Anton Panayotov har 12 års erfaring innen handel og pengeforvaltning, inkludert som FX-aktør i Deutsche Bank, Trader av aksjer for Bankers Trust, samt handelsmann i andre amerikanske investeringsselskaper. Han har en bachelorgrad i økonomi fra Drexel University i USA samt FINRA Series 7, 24, 55, 63, 65 lisenser For tiden er Panayotov konsernsjef for Alaric Capital, et pengeforvaltningsfirma og Alaric Securities, en meglerforhandler. Presentasjon Fallgruvene i forex trading noen viktige regler hver handelsmann burde vite. Rodolfo Festa Bianchet, RIFLEXO Jsc. Rodolfo Festa Bianchet er grunnlegger og administrerende direktør i Riflexo, et Sofia-basert programvareselskap, som har utviklet Trade Interceptor Fo rex Trading Platform og spesialiserer seg på utvikling av online trading teknologi for banker, meglere, informasjonsleverandører, profesjonelle og private investorer over hele verden. Rodolfo opprettet og utviklet TrendRisk beslutningssystem, som har blitt distribuert til profesjonelle og private handelsfolk i over 15 år Rodolfo er også trener innen handelspsykologi og handelsteknikker og blir jevnlig invitert som gjestespreker i økonomiske kongresser og seminarer. I løpet av hans 18 års operatør som profesjonell næringsdrivende, programvareleverandør til finansinstitusjoner og trener har Rodolfo Festa Bianchet vært samarbeider med mange profesjonelle handelsmenn og har hjulpet dem med å forbedre sine handelsmetoder og psykologi. Riflexos handelsplattform Trade Interceptor er for tiden verdensledende mobil handelsplattform for valutahandlere. Riflexo s-kunder inkluderer topp amerikanske amerikanske banker og over 200 000 private forhandlere over hele verden. Presentasjon Trading Psykologi hvorfor psykologi spiller en grunnleggende rolle i trading. Bisser Manolov frilans finans konsulent, Financial Conculting Group. Bisser Manolov har over 24 års erfaring med finansmarkederne som handelsmann på monetære og finansielle markeder engasjerer han også handel med edelt metall, aksjehandel, derivater og Forex trading for Bulbank Mellom 1989 og 2002 er han spesialisert på porteføljestyring. I årene 2002 til 2011 holdt Bisser Manolov stillingen som styreleder for det bulgarske innskuddsforsikringsfondet. Bisser Manolov er en av grunnleggerne av den bulgarske forhandlerforeningen. Han er frilans finansekspert i dag. Moderatør av diskusjonspanel på Forex Forum. Malte Kaub, Traders Leadership Council. Malte Kaub er administrerende direktør på Traders Leadership Council i London Siden 2004 rådgiver Malte kapitalmarkedsorienterte selskaper og utnytter sin ekspertkunnskap og nettverk for å komprimere læringskurve for handelsfolk av alle erfaringsnivåer ActivTrades og Traders Leade rship Council tilbyr handlingsfulle webinarer og seminarer for å hjelpe de besøkende til å oppnå bærekraftig suksess i trading. Seminar Avanserte teknikker for handel på forex market. Svetlin Minev. Svetlin Minev har spesialisert seg på tekniske analyse og finansmarkeder siden 1998 og har oppnådd en opplevelse som individuell næringsdrivende, risikostyring og valutahandler for Societe General Bank Denne kombinasjonen gjør det lettere for ham å vurdere å handle fra ulike synspunkter, noe som er en av de mest avgjørende forholdene de siste årene. Finansmarkedene er i stadig endring, og vi må tilpasse seg de nye forholdene uansett om vi liker det eller ikke Svetlin Minev foretrekker kortsiktige stiler i handel fra scalping til svingedag handel Langtidsstillinger åpner han kun med opsjoner Hans beslutninger om åpning av stillinger er basert på teknisk analyse, prisbevegelse, korrelasjon og sitater lesing Han er forfatter av tre bøker innen valutahandel og skriver for øyeblikket. Semina r Avansert markedsanalyse. Pamen Peychev. Plamen Peychev er Chief Broker at han har 13 års erfaring i de internasjonale finansmarkedene. Han har gjennomført over 50 kurs i handelspsykologi, teknisk og grunnleggende analyse. Seminarstrategi for nybegynnere. Media partners. I m stolt av å kunngjøre en ny utgivelse av Expert Advisors-kildekoden som brukes av FSB Pro. Den nye koden løser et problem med lang tid - automatisk gjenkjenning av slutten av fredagshandelsøkten Dette er viktig for å gjøre dagstengingen og uken avsluttende indikatorene fungerer som de skal. Du ser på ovenstående skjermbilde at ekspert lukker stillingen klokken 23 59 tirsdag og kl 21 59 på fredag. Disse indikatorene erstatter ikke dagslutt 2 og ukeavslutning 2 indikatorer der du kan angi forskjellige lukkingstider. V42-kodeutgivelsen løser en feil som kan føre til requote-feil i MetaTrader 5.Du vil motta oppdateringen når du starter Forex Strategy Builder Professional. Please test forsiktig eksperter og rapportere alle problemer du kan støte på. Forex Strategy Builder v3 8 1 er utgitt. Denne versjonen løser flere feil. Fikset Datakilde navn i filen når filen blir omdøpt av brukeren, noe som gjorde programmet ikke i stand til å laste inn datafiler. Forvente muligheten for å lagre strategier uten navn Dette forårsaket krasjer. Fikset ATR Stop-indikatoren s Multiplikatordatatype fra int til dobbel. Fiksede krasjer av Monte Carlo og Multi Market ved tegning av balanse-diagrammer. Expert Advisors-koden er oppdatert til v41 Det inkluderer indikatorreparasjoner og kodeopprydding. Fikset ATR Stop-indikatoren s Multiplikatordatatype fra int til dobbel. Fikset feil første linje med ATR Stop og Average True Range-indikatorene. Du vil motta denne oppdateringen automatisk. FSB Pro vil spørre deg om en start på nytt når oppdateringsoppdateringen lastes ned Du kan også laste ned hele installasjonsprogrammet fra vår nedlastingsside og installere det over din gamle installasjon. Oppdateringen krever ikke re-eksport av din nåværende Eksperter t Advisors. Please rapporter alle bugs og problemer. Vi er stolte av å kunngjøre utgivelsen av Forex Strategy Builder Professional V3 8 Denne utgivelsen løser noen merkede problemer og legger til nye funksjoner forespurt av våre brukere. Re-import ekspertrådgiver for FSB Pro Nå er mulig å importere tilbake ekspertrådgiver opprettet med FSB Pro. Det er veldig enkelt å gjøre det, bare dra og slipp din EA på FSB Pro, og det vil gjenopprette strategien som brukes til å skape denne eksperten. Du kan også gjøre det fra Strategi-menyen. Lagt til Maksimal egenkapitalutvinning prosent sorterings - og filtreringskriterier til innsamlingssiden Nå kan du filtrere ut strategisamlingen ved hjelp av disse kriteriene. Det kan også brukes som en søkemetode for generatoren. Ekspertrådgivere kjenner automatisk ordrepåfyllingsmetodene til MetaTrader 5 megleren Ekspertene angir korrekt IOC eller FOK fyllingsmetoder. Fixed indicators første bar for nesten alle C og MQL standard indikatorer Nå standardprogrammet setter den første linjen for strategien backtest equ al til stolpene som kreves fra den aktuelle indikatoren 1 hvis indikatoren bruker Bruk forrige barverdier alternativ 2 ekstra stenger Denne korreksjonen garanterer riktig arbeid med strategier sandeksperter for alle logiske regler. Fikset en feil i EA-koden når eksperten handler høyere beløp når den baserer handelsstørrelsen på kontoen prosent. Fikses et problem på samlingssiden når programmet endrer den valgte samlingen når brukeren fjerner en strategi. FSB Pro støtter fortsatt ikke MetaTrader 5 Sikringskontoer Vi trenger mer testing for å gi Denne funksjonen Vi vil forsøke å yte støtte til sikringskontoer så snart vi kan. Prøv testene dine nøye på en demo-konto først før du starter en reell handel Vi gjør vårt beste for å gi den mest pålitelige forex-programvaren i bransjen, men det skjer bugs Vennligst rapporter alt problem i support forum. We er stolte av å introdusere EA Studio v2 Dette er en stor oppdatering av programmet og gjør det enklere og mer kjent for experienc ed MetaTrader users. EA Studio bruker bare innfødte MetaTrader-indikatorer. Application s-indikatorparametere samsvarer med parametrene til MetaTrader. Position lukkes ved neste Bar Open - denne endringen nøytraliserer en feil i MetaTrader-testeren når du stiller ticks på slutten av en testet bar. Hurtigere og enklere ekspertrådgivere - den eksporterte EA-rammen er skrevet manuelt ved hjelp av stilen foreslått av MetaQuotes. Det vil være enkelt for enhver MQL-utvikler å modifisere og tilpasse en eksportert Expert Advisor. Faster test i MetaTrader De eksporterte EA-ene bruker bare innfødte MetaTrader-indikatorer uten overflødig beregninger Det gjør MetaTrader-testene så fort som mulig. Ved å støtte alle testmetoder for MetaTrader, viser eksperterne like eller svært nær resultatene ved bruk av Alle tick, Control points og Open price methodspact og selvforsynt ekspertrådgiver uten eksterne avhengigheter. Støtte ECN meglere EA oppdager når megleren krever en separat beskyttelsesinnstilling. Støtte for samtidige ordrer pl acing EA sjekker og styrer riktig en opptatt handel context. All indikatorer numeriske parametere er gitt for modifikasjon i Input-delen av ekspert rådgiver. Støtte for MetaTrader optimalisering. Støtte for innfødte MetaTrader Indikatorer. Korrespondanse av EA Studio og MetaTrader backtests. Clean og innfødt MQL-kode. Nativ støtte for MetaTrader 5.Vennligst rapporter alle problemer og problemer. Added Eksporter alle strategier til MT4 5 alternativer i verktøylinjen og i Strategy-menyen. Legg til et multitestverktøy på Repository-siden Funksjoner. Beregning av flere strategier fra en mappe eller danne en samling. Samle de tilbakekalte strategiene i en utgangssamling. Muligheter for å overstyre strategiene Profil, Datakilde, Symbol eller Periode. Strategiene kan filtreres ut ved hjelp av godkjennelseskriterier. Alle strategier kan optimaliseres. Lagre som knapp for strategisamlingene. Legg til et alternativ Endre datafilens tidssone på Data Download-siden Når den er slått av, fortsetter FSB den opprinnelige datatidszonen UTC når det ikke er UTC-støtte i noen Windows-installasjoner. Tilføyde LTF-alternativer og vertikal skift til Forrige høy Lavindikator Det tillater interessante oppsett som for eksempel Angi lange 10 pips under yesterdays Low. Fixed unødvendig ekstra signalskift av LTF-indikatorer med noen logiske regler. Fixed innstilling av editoren s side indikator diagram volum color. Fixed et krasj i Data Download siden for Windows-installasjoner som ikke støtter UTC tidssone Dette problemet ble lagt merke til i Windows-kopier som er designet for å brukes i bare en country. Fixed feilstavelse av PositionPriceDependence-oppsummering Alternativet BuyLowerSelHigher er erstattet med BuyLowerSellHigher. De nåværende indikatorene kan bruke det eldre alternativet, men vi anbefaler den nye varianten for fremtidige tilpassede indikatorer. Fiksede verdier i dialogboksen Indikatoralternativer ved hjelp av museskiven. i MQL-koden. Behandlet alle eksterne forutsetninger for EA Nå er alt du trenger for å handle EA c oppnådd i den eksporterte filen. Ekspertlastingen er raskere, noe som kan gjøre forskjellen ved omkompilering og omstart under trading. Added MinDataBars-parameteren for brukerne som vil øke antall barer lastet av EA. Removed den medfølgende XML-versjonen av strategien i koden Strategisk opprettelseskode genereres av FSB og plasseres direkte i EA-koden under eksporten. Ukjent strategisk handelslogikkode i en enkelt fil som brukes i både MT4- og MT5-eksperter Denne forbedringen garanterer nærmeste mulige handelsadferd i begge MT versjoner. Fikset en skrivefeil i mql-indikatorer alternativet IsDefaultGroupAll Den gamle varianten IsDeafultGroupAll jobber fortsatt, men utdatert. Denne FSB Pro-utgivelsen krever en fullstendig oppdatering for å sikre kompatibilitet mellom programmet og MQL-kodefilene. Manus Cranny, Bloomberg. Manus Cranny er et europeisk markedredaktør for Bloomberg Television, som dekker internasjonale aksjer, statsobligasjoner, varer, Forex trading og breaking business news rundt om i verden. Cranny bringer mer enn 20 års forretnings-og media erfaring til sin rolle på Bloomberg Television Han begynte sin karriere i boutiquefondsstyring for investorer med høy nettoinvestering og fortsatte å bli en Londonbasert institusjonell megler ved førstegang Chicago Bank, nå en del av JP Morgan Chase I den rollen har Cranny dekket futures, opsjoner, derivater og obligasjoner for institusjonelle investorer i Midtøsten, inkludert Saudi-Arabia, Dubai, Oman og Abu Dhabi. Før han begynte i Bloomberg-tv, holdt Cranny posisjoner som salgssjef hos MF Global s Private Client-divisjon i London og salgssjef hos Cantor Index, en del av Cantor Fitzgerald LP. Han fungerte også som markedssporter for CNBC Europe. Cranny fikk en bachelorgrad i ledelse fra Queens University Belfast. Vladimir Ribakov, profesjonell trader. Professional Trader med 12 års erfaring handel for hedgefond, meglere og finansinstitusjoner. Se suksess med sin egen utvikling Vladimir ble med i et hedgefond og handlet med store mengder penger. I 2009 bestemte Vladimir å bruke sin store erfaring og ferdigheter til å handle med egne midler. Om denne tiden fant han den elektroniske handelsscenen og bestemte seg for å forbinde med handelsmenn og etablere en samfunn for alvorlige individer. I de senere årene har Vladimir stoppet å gi sin handel for institusjoner og besluttet å handle uavhengig av egne kontoer. I dag skriver Vladimir i sin populære personlige handelsblogg og leder sin Forex Signals Mentoring-klubb hvor han leverer handler på en daglig, pluss online Live Trading Room. Videre utgitt Vladimir sine strategier som programvare plugin-moduler for den populære MetaTrader-plattformen Forex LST System Simulator 2012, Pips Carrier 2010, Vladimir s ss Trend Rider 2010 Vladimir har utgitt e-bøker på engelsk, undervise i de tekniske analysemetodene han utviklet gjennom årene, og dele hans markedsinnsikt og erfaring. Ivan Maksimov har mer enn 12 års erfaring i finansielle markeder og banker og spesialiserer seg på lager, råvarer og derivater trading løsninger Medlem av Dukascopy Group, ansvarlig for mobile handelsløsninger og webprodukter. har 12 års erfaring innen handel og pengeforvaltning, inkludert som FX-aktør i Deutsche Bank, Trader av aksjer for Bankers Trust samt Trader i andre amerikanske investeringsselskaper. Han har en bachelorgrad i økonomi fra Drexel University i USA som i tillegg til FINRA-serien 7, 24, 55, 63, 65 lisenser For tiden er Panayotov konsernsjef for Alaric Capital, et pengeforvaltningsfirma, og Alaric Securities, en meglerforhandler. Nikifor Djouroff, Adamant Capital Partners. Nikifor Djouroff s carier med Adamant Capital Partners starter i 2009 Han er ansvarlig handel med aksjer, ETF, ADRer GDR og rentebærende instrumenter Før det jobbet han hos Apple Italia Nikifor Djouroff har lisens es for megler og investeringsrådgiver fra FSC i Bulgaria. Han har en mastergrad i økonomi ved Universitetet Luigi Bocconi, Milan. Apostol Apostolov, Medlem av Representantskapet for Apostol Apostolov er utdannet ved Teknisk Universitet i Plovdiv Computer Engineer og Universitetet for nasjonal og verdensøkonomisk bankvirksomhet Fra 1996 til 1998 var han administrerende direktør i den sentrale depository AD, og ​​fra november 1998 til september 2001 holdt han stilling som administrerende direktør for bulgarske børs Sofia Fra 2001 til 2003 var han administrerende direktør for Privatiseringsbyrå Fra 2001 til 2009 var Apostolov styreformann for Finansinspeksjonskommisjonens foreleser ved Høgskolen for forsikring og finans på kapitalmarkeder Apostol Apostolov er for tiden medlem av Representantskapet i Texim Bank og AD, styreleder i Sentralbanken Depot og medlem av representantskapet i CEZ AD. Annie Grebenyuk, Bloomberg LP, London. Annie Grebenyuk er en ekspert på Bloomberg LP i London hvor hun fokuserer på FX-derivater produktutvikling og handelsløsninger og leverer klientseminarer og opplæring. Hun har tidligere jobbet i Barclays Capital i London som en FX G10 Exotic Options-forhandler i 5 år og ved BNP Paribas i London, har Annie BA i matematikk fra University of Cambridge og MSc i finansiell matematikk fra University of Oxford. Martin Parvanov Produktsjef, TRADOLOGIC. Martin har 6 års yrkeserfaring i finanshandelen. Han startet sin karriere som FOREX-handelsmann, og ble senere flyttet som en verdipapiranalytiker I 2011 tok han stilling til TRADOLOGIC i selskapets risikostyringsavdeling. I dag administrerer han prosjekter knyttet til etablering og integrering av elektroniske produkter for binær opsjonshandel.

No comments:

Post a Comment